Известие

Collapse
No announcement yet.

Разход на масло

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Ghosta
    И моята харчи масли и смятам да почистя масления сепаратор, като първа и най-лесна мярка.
    Въпросът е лесно ли се сваля капака на клапаните? Също имаше някаква закономерност при свалянето на лулите на свещите и масата, ако някой се сеща да сподели....
    Също предполагам, че след като я отворя ще трябва и задължително да сменя и гарнитурата?

    Питам тък, за да не пускам нова тема само за това....
    Свалянето не е трудно маха се декоративния капак махат се бубините както са заедно с кабелите разкачат се само кабелчетата за ниско напрежение вадиш целия блок разкачва се буксата от към компресора на климатика и двата маркуча за маслените пари. Сваля се капака и се почиства сепаратора за гарнитурата ако не сложиш нова трябва да мажеш със силикон за да не пропуска а и една хубава гарнитура струва 50 лв има и по евтини но те дори и нови ако не се намажат дори и нови могат да сълзят.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #47
      Благодаря за поясненията, градски...

      Само цената ли определя хубавата гарнитура?

      Не ми се иска да я плескам със силикон, после няма махане, гарнитурата влиза в канали на капака, нали?
      156 2.0TS '99

      Comment


      • #48
        Може да не харчи, около литър на 1000 също се дава като нормално на книга
        Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
        Нагоре по стълбата, която води надолу
        sigpic

        Comment


        • #49
          Отвсякъде чувам, че около литър на хиляда е за основен ремонт. Та ако ти имаш близо 5 литра масло и ти харчи по литър на 1К, няма ли докато стигнеш сервизната смяна след 10-15К да си "сменил" с това доливане 2 пъти маслото?
          Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
          Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
          Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
          Alfa Romeo 146 ti

          Comment


          • #50
            Ето я и реалноста !
            155-цата почна да дава 1/1000 разход масло,замерих ме компресия :
            1-4 2-4 3-4 4-6
            Колата ще върви на мастор
            Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
            159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
            NEW 159 2.0 JTDm Black TI

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Ghosta
              Благодаря за поясненията, градски...

              Само цената ли определя хубавата гарнитура?

              Не ми се иска да я плескам със силикон, после няма махане, гарнитурата влиза в канали на капака, нали?
              Може да изчистиш много добре ръбчетата около предната сдвоена лагерна черупка на разпределителния вал там от кедето почва лагера от капака и там където свърша и там на ръбчетата сложи силикомн обикновенно от там сълзи а и ако искаш намажи само долната част на гарнитурата със силикон за горната няма смисъл.
              Пускам ти и снимка на сепаратора ако можеш да го разглобиш ще е много по добре НО трябва да си много внимателен да не го счупиш като го вадиш има много щипки и излиза с нмого зор аз използвах тънки и здрави отверки и илиси от ножовка и разни подръчни средства за да го разглобя. Ако не можеш да го разглобиш може да го почистиш и само с няколко промивки с бензин или някакъв разтворител на масло .
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от SwappeR
                Отвсякъде чувам, че около литър на хиляда е за основен ремонт. Та ако ти имаш близо 5 литра масло и ти харчи по литър на 1К, няма ли докато стигнеш сервизната смяна след 10-15К да си "сменил" с това доливане 2 пъти маслото?
                Е това го пише, статии, автори.Има и други мнения разбира се, мда, по тая логика ще си го сменил предварително
                Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                Нагоре по стълбата, която води надолу
                sigpic

                Comment


                • #53
                  Мисля, че най-добре е да се почисти на автомивка с пароструйка. Аз моя капак се опитах с бензин, но беше толкова затлачено, че нищо не можах да направя. На мивката с препарат и с гореща вода го изчистиха много добре /и аз го разглобих преди това, но моят беше малко по-различен от този на снимката. Аз съм с металния капак/.
                  Намажи си гарнитурата тънко със силикон и не се набутвай за нова гарнитура /50 и нагоре лева/.
                  FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
                  LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
                  LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
                  LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
                  ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
                  LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

                  Comment


                  • #54
                    Лоша работа....вече не знам на как да си оставя колата в сервиз.....Пояснявам:

                    Днес, след извесна подготовка (купуване на гарнитура, кореселин) реших да отворя капака и да почистя сепаратора, всичко нормално в началото.....Свалям капака, оглед->никакъв шанс да отворя сепатарора, освен на парчета.....пълня с кореселин и чакам.
                    В това време огледах гарнитурата (старата), беше добре наплескана със силикон, но реших да я сменя с новата, да няма проблеми после. Та махнах я и почнах да чистя останалият силикон по двигателя, пипкава работа и все остава.... И тогава се втрещих...!!!!
                    Стоя и не вярвам на очите си.... В двигателя, в празното място до пружините в дясно на клапаните си стои една скоба....!!!!!!!!! Доста посмачкана и износена от удари,,,,, Баси...В сервиза са я изтървали в двигателя и са я забравили....Даже знам откъде е, маркуча за маслените пари към колекторите. Беша с две от оригиналните скоби, с щипка, като си я взех от сервиза едната бе сменена с такава с винт, нова и лъскава.....

                    Не знам какво да мисля....пичовете готини, разбират си от работата, аз щастлив, че има къде да ремонтирам колата качествено....ами сега? Случват се грешки, но тази как се обяснява?

                    Като поражения на двигателя...не знам,,, единственото което се вижда са драскотини по главата до началото на единия вал....
                    Ако някой му е интересно, качил съм снимки...

                    http://www.snimka.bg/album.php?album_id=240730

                    Дано поне след почистването....колкото се е почистило, не излезе много мръсотия, да намали разхода на масло...., че след тази случка не знам къде да я карам за ремонт ако продължи да харчи по литър на 1300км...
                    156 2.0TS '99

                    Comment


                    • #55
                      Днес, реших да проверя за течове на масло по двигателя, въпреки че от сервиза казаха че не тече от никъде.
                      Разкарах кората под двигателя, и без това беше за изхвърляне, и вижте какво открих....

                      Доста е омаслено, когато колата е на място няма следи от масло под нея, но сега си направих експеримент, форсирах я за 4-5 минути и долу се образива капка...Възможно ли е да си губя маслото по пътя в движение, а ан място в покой да не капе? Според мен е гарнитурата на картера, но както личи по снимките повечето омаслено е от страна на скоростната кутия....Дайте съвет....
                      156 2.0TS '99

                      Comment


                      • #56
                        Ако капката се образува за 5-6 мин не губи от това масло а по принцип картера няма гарнитура направо се маже със силикон и ваденето му е леко сложно и има нужда от по специални ключове за двата болта от към скоространа кутия единия е особенно гадно заврян.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #57
                          Как така само със слиликон? Такова нещо чувам за първи път?

                          Колко може да струва свалянето му в сервиз, и монтажа с нов силикон/гарнитура ако има? Ориентировъчно?
                          156 2.0TS '99

                          Comment


                          • #58
                            самия сили кон хубавия е 30 лв и стига за 2 гарнутури по принцип по новите коли са по този начин няма гарнитура само силикон а за труда зависи много от сервиза в който отидеш защото единия вариант е да се разхлаби отдушника на помпата и така да се изкара картера а другия е да се сваля опората на дясната полуоска и там има повече игра но труда ще е между 30-60 лв и още 15 за силикон горе долу това са нормални цени може да чуеш и много по високи.
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • #59
                              Балагодаря градски....Ако ме насочиш и колко долу горе струва подмяна на гумичките на клапаните бирата е от мен....

                              Между другото който и да питам ми се смее - да съм сменял сегменти....ако не се оправило след чистене на сепаратора и не пуши нито харчи повече, за вървенето да не говорим, навсякъде диагнозата е смяна на гумичките...Вече не знам кого да слушам....бензин, масло и наказвам всичко до 2 литра...
                              156 2.0TS '99

                              Comment

                              Working...
                              X